
Aquest programa normalment inclou, al final de totes les preguntes, una d'especial, "la gran pregunta", la qual no inclou pàgina web per trobar la resposta; així aconsegueixen que l'alumne pugui crear els seus propis coneixements mitjançant la informació trobada a les webs anteriors.
Amb la Caça del tresor, els docents el que volen treballar amb l'alumnat és la capacitat de relacionar-se amb les noves tecnologies per aconseguir informació sobre un tema en concret.
Abans de posar-vos diferents exemples, ens agradaria adreçar-vos al següent enllaç, on s'expliquen les diferents instruccions per crear "La Caça del tresor":
http://www.materialesdelengua.org/WEB/cazatesoros/caceradeltresor.htm
I ara sí, en aquests enllaços podreu gaudir de "La Caça del tresor":
http://www.xtec.net/~ncoma4/montserrat/montserrat.htm
http://www.tressisens.org/inter/tresor/lacaca/clasi.ht
http://www.xtec.cat/~mlluelle/caceres/contes.htm
http://www.xtec.cat./~mlluelle/caceres/mascotes.htm
Esperem que us hagi servit d'ajuda!!
Us informem del que pensem
Creiem que és normal que els docents utilitzin tant "La Caça del Tresor" perquè, tot i ser una eina informàtica, el fet de que els alumnes hagin de buscar les preguntes suposa un cert esforç per a ells. Amb això volem dir que també es pot treballar bé i molt a través d'Internet.
A més, amb "la gran pregunta" els alumnesa adquireixen més autonòmia, ja que han de crear la seva pròpia resposta recopil·lant tots els coneixements que ha adquirit amb les pàgines web anteriors.
Realment, és una gran eina que pot servir de molt si s'utilitza correctament i es combina amb d'altres, és clar.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada